niedziela, 1 kwietnia 2018

La-Le | Naturalna pielęgnacja


Witajcie! W dzisiejszym poście pragnę przedstawić Wam produkty oferowane przez  niszową, polską markę kosmetyczną La-Le, specjalizującą się w dziedzinie naturalnej pielęgnacji. 

Analiza składu kosmetyków, świadome dokonywanie zakupu  oraz zaangażowanie w aktywny tryb życia, stały się trendem, za którym jak najbardziej warto podążać. Moda na powrót do natury i zdrowego piękna oraz dbałość o kondycję cery rozpowszechniła się już na dobre, pozostawiając otwartą furtkę wielu producentom. Jak wiadomo, firm w stu procentach godnych zaufania jest na rynku niewiele i często żądają one za swoje wyroby nie małych pieniędzy. 


 Produkty La-Le poznałam niedawno, są one dostępne na stronie internetowej producenta oraz w sklepie „Delikatesy Reda” w mojej rodzinnej miejscowości. Marka ta posiada bogatą ofertę kosmetyków do twarzy, ciała, a także środki czystości. Oprócz wspaniałej jakości, kosmetyki zakupić można w przyzwoitych cenach. Ich skład, skomponowany przez założycielkę marki i dopracowany pod każdym względem, odpowiedni jest nawet dla posiadaczy cery wyjątkowo wrażliwej. 


Mydło Savon Noir jest to kosmetyk, który zaskoczył mnie najbardziej głównie ze względu na swoją konsystencję – nie wygląda on jak tradycyjne mydło, nie jest także produktem w płynie. Pasta zamknięta w zakręcanym słoiczku, w dotyku nieco lepka, doskonale nadaje się do kąpieli – oczyszcza i nawilża skórę, bogata jest w witaminę E. Ze względu na swoją formułę może pełnić  funkcję peelingu enzymatycznego. Produkt ten przeznaczony jest do wszystkich typów skóry, a w jego składzie znajdują się jedynie: oliwa z oliwek, oliwki czarne, wodorotlenek potasu oraz woda.
Mydło Savon Noir polecam nie tylko ze względu na jego przyjazny i ekologiczny  skład, ale również przez jego wydajność. Warto wspomnieć, że zarówno ten kosmetyk, jak i wszystkie dostępne w sklepie La-Le są całkowicie wegańskie.  


Dezodorant w kremie Green Tea, to kolejny produkt, który miałam okazję przetestować. Jak twierdzi producentka: „Dezodoranty ekologiczne powstają na bazie kilku składników. Nie zawierają związków chemicznych wywołujących podrażnienia. Tworzone są z naturalnych składników pochłaniających  nieprzyjemny zapach oraz zapobiegające rozwojowi bakterii i mikroorganizmów. Dzięki dodatkowi olejków eterycznych przyjemnie pachną i odświeżają.”
Od siebie mogę dodać, że kosmetyk ten nie pozostawia plam na ubraniach, z czym często miałam problem podczas stosowania dezodorantów innych marek. Masło shea, które wchodzi w skład tego produktu dodatkowo działa jak balsam redukując podrażnienia skóry. I tutaj, podobnie jak w przypadku mydła, śmiało mogę powiedzieć, że jest to niezwykle wydajny kosmetyk. 


Masło Babassu z olejem arganowym, czyli ostatni  produkt, jaki mam Wam dzisiaj do pokazania, to uniwersalny, głęboko nawilżający kosmetyk do ciała. Jego ogromną zaletą jest to, że pozostawia skórę gładką, ale nie tłustą. Szybko się wchłania i może być stosowany również przez posiadaczy bardzo wrażliwej skóry. Masło to ma lekki, nienachalny zapach, który sprawia, że aplikacja staje się jeszcze przyjemniejsza. 


Spotkaliście się już z tą marką? Jesteście zwolennikami naturalnych kosmetyków?

16 komentarzy:

  1. Kiedyś ktoś mi opowiadał o tej marce, ale nie słuchałam wtedy uważnie, bo naturalną pielęgnacją interesuje się dopiero od lutego. Kiedy trochę zużyję moich kosmetyków (mam ich stanowczo za dużo) to na pewno kupię coś z tej firmy, szkoda tylko, że u mnie w okolicy nie ma żadnego sklepu z ich kosmetykami (bo nie lubię kupować przez internet).
    Bardzo ładne zdjęcia i minimalistyczny wygląd bloga, na pewno będę wpadać tutaj co jakiś czas.
    Zapraszam także do mnie na pierwszy od dość długiego czasu wpis.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/03/new-beginning.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki naturalne już od kilku lat goszczą w mojej kosmetyczce. Używanie produktów z naturalnym składem bardzo dobrze się u mnie sprawdza, dlatego przy wyborze kolejnych nowości, przeważne wybieram te, które mają dobry skład.
    Przedstawione przez Ciebie kosmetyki wydają się być bardzo dobre i chętnie bym je przetestowała na sobie. szczególnie zainteresowało mnie mydło i dezodorant w kremie. Myślę, że by się dobrze u mnie sprawdziły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty i nie znane dla mnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, widzę znajome etykiety ��Ja zakochana jestem totalnie w marce La-Le. Ceny mają naprawdę umiarkowane jak na eko kosmetyki. Szczególnie polecam ich hydrolaty i masła do ciała - winogronowe i różane potrafi uwieść zapachem. Konsystencja też dobra, szybko się wchłaniają. A, i jeszcze masło kawowe pod oczy - mój absoslutny ulubieniec z serii do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej firmy, ale lubię naturalne kosmetyki ;)
    to mydło wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieznana firma ale warto próbować różnych nowości bo zawsze komus sie cos spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kosmetyki po prostu wyglądają fantastycznie :) bardzo bym chciała je wypróbować, kuszą a marki nie znam kompletnie, chętnie zapoznałabym się z nią bliżej :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce. Jeśli chodzi o naturalne kosmetyki to jestem trochę nie w temacie ;) Wiem, że są teraz bardzo modne, ale jakoś jeszcze się na żadne nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają ciekawie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis. Masz racje teraz jest moda na to by kosmetyki były naturalne. Moim zdaniem to dobrze.

    Gdzie jesteś? Dawno nic nie dodawałaś nowego. :(
    www.malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam okazji takiego mdła stosować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że zainteresowała mnie Twoja recenzja ;)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. There's no question that the natural care of skin is the safest way to take care of your skin.
    Leland West Insurance

    OdpowiedzUsuń
  14. Indeed the right natural care can do wonders for your looks and health.

    Mysecretluxury.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3