środa, 19 lipca 2017

Kolekcja wspomnień

     Kolekcjonowanie wspomnień to bardzo ważny element naszego życia. Kto z nas nie prowadził nigdy pamiętnika, nie zapełniał albumów zdjęciami i nie zbierał drobiazgów kojarzących się z minionymi zdarzeniami, miejscami, czy osobami? Pamiętam, że gdy byłam młodsza uwielbiałam zapełniać zeszyty biletami z wycieczek, pocztówkami i pozornie bezużytecznymi przedmiotami takimi jak muszelki lub kamyki. Zawzięcie przyklejałam je do kolejnych kartek, notowałam przebyte atrakcje i z ogromną przyjemnością wracałam do nich po latach.



     Odkąd wróciłam z Japonii zastanawiałam się w jaki sposób powinnam zachować fotografie, które ze sobą przywiozłam. Zależało mi na tym, by skupić je w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Pliki na ekranie komputera wydają się być rozsądnym i wygodnym rozwiązaniem, aczkolwiek uważam, że cyfrowa wersja nie jest w stanie odzwierciedlić uczuć i emocji towarzyszących mi podczas podróży. Chciałam, by to co stworzyłam stało się namacalnym przedmiotem, który będę mogła mieć zawsze w zasięgu  ręki, dlatego właśnie zdecydowałam się na fotoksiążkę. 

    Dzięki Saal-Digital miałam okazję stworzyć swoją własną, niepowtarzalną mapę wspomnień pełną wybranych przeze mnie fotografii uwieczniających podróż. Prosta w obsłudze aplikacja, pobrana ze strony Saal-Digital, pozwala na dokładne skomponowanie fotoksiążki nawet osobom, które nigdy wcześniej nie miały do czynienia z tego typu programami.


     Spośród mnóstwa materiałów i opcji wybrałam wspaniale prezentującą się, matową, watowaną okładkę oraz błyszczący papier fotograficzny wewnątrz książki. Jestem zachwycona cudowną jakością zdjęć i starannością, z jaką produkt został stworzony. Fotoksiążka w stu procentach spełniła moje oczekiwania również pod względem dokładności odzwierciedlenia projektu. Czas realizacji zamówienia okazał się być dość szybki (zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że książka wysyłana jest z Niemiec). Jeśli chodzi o koszty, za moją fotoksiążkę musiałabym zapłacić 180zł (z wliczoną przesyłką kurierską). Nawiązując do powyższego opisu uważam, że jest to rozsądna cena. 


   Myślę, że z czystym sumieniem mogę polecić Wam Saal-Digital jeśli szukacie pomysłu na oryginalny prezent, chcecie stworzyć profesjonalne portfolio lub marzycie o pamiątce, która przetrwa lata. Warto dodać, że producent ma w swojej ofercie także fotozeszyty, kalendarze, plakaty i wiele innych przedmiotów będących świetnym sposobem na spersonalizowany upominek.

 
 A Wy w jaki sposób przechowujecie swoje wspomnienia? Prowadziliście, a może prowadzicie nadal pamiętniki, albumy, dzienniki? 

Na koniec mam dla Was kupon rabatowy o wartości 75zł. Szczegóły znajdziecie tutaj:  

40 komentarzy:

  1. Jaka cudowna pamiątka!!!

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile nie jestem jakąś wielką fanką fotoksiążek to ta bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie fotoksiążka to jeden z najlepszych prezentów. Bardzo zazdroszczę Ci wyjazdu do Japonii i tych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiątki w każdej postaci są najlepszym zbiorem wspomnień. Przepiękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się wpis.
    Pozdrawiam cieplutko!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Ciekawe, nie słyszałem wcześniej o tej apce :) ja mam album ze zdjęciami ale aparat nie zawsze jest pod ręką dlatego muszę się niestety często zdawać na mimo iż nie najlepszą i zwaną także ,,bokserską", moją pamięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna pamiątka i album, ja zdjęcia z podróży mam jedynie na komputerze i w telefonie, rzadko drukuje żeby mieć je w wersji "papierowej"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Można wrócić i powspominać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta książka to coś wspaniałego! Świetny sposób na zachowanie wspomnień! Ps. zrobiłaś piękne zdjecia;)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...świetny pomysł - chyba podłapię, bo mam wiele zdjęc :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten pomysł! ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaa ale super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspomnienia są nieodłączną częścią naszego życia! Fotoksiążka jest najlepsza, żeby wspomnienia były wieczne :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow naprawdę mega to wygląda. Sama bardzo lubię mieć zdjęcia wydrukowane żeby móc fizycznie trzymać je w ręce. Zastanawiałam się kiedyś nad fotoksiążką bo muszę przyznać ekstra to wygląda. Może się w końcu skuszę. Mam sporo zdjęć do "wywołania".
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł, taki bombowy. Zdjęcie wydrukowane są o wiele lepsze niż na innych urządzeniach. Sama w pokoju mam dużo zdjęć. Lubię na nie patrzeć, aż mi się wszystko przypomina. W moim domu chciałabym, żeby dużo zdjęć było powieszone albo stały w ramce.
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pomysł z taką książką :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dzisiaj przyszła zamówiona przeze mnie fotoksiążka, z tymże u mnie inna tematyka ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł ;)
    https://cakemonika.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna rzecz na zachowanie wspomnień :) Super!
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachowanie wspomnien w takiej postaci to super rozwiązanie, firme znam i lubie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie rzeczy! Świetna pamiątka. :) Sama z chęcią uwieczniłabym zdjęcia z jakiejś podróży czy wydarzenia w takiej fotoksiążce.
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna pamiątka :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od dziecka zbieram magnesy, mimo że co jakiś czas je tracę przez nieuwagę innych osób, to jednak wspomnienia zostają :)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, ja w wakacje piszę pamiętniki :P.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tym postem skusiłaś mnie na wykonanie własnych książek z każdego z państw, które miałam okazję zwiedzić. Zdjęcia w folderach na komputerze to jednak nie to samo :/

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu porobić takie albumy z naszych wojaży. Ale jak wybrać ta kilkanaście, czy nawet kilkadziesiąt zdjęć z terabajtów danych?

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dłuższego czasu zabieram sie za stworzenie takiej fotoksiążka, bo do tej pory korzystałam ze zwykłych albumów bądź komputera, a wiadomo, taka fotoksiążka jest bardziej efektowna :)

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega podoba mi się ta okładka;) Wygląda bosko!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja prowadzę albumy ze zdjęciami, uwielbiam oglądać zdjęcia na żywo a nie na ekranie komputera! Świetny album, wygląda nieziemsko!

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/08/pudding-z-nasionami-chia-przepis.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fotoksiązka to świetna sprawa :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka fotoksiążka to też super pomysł na prezent :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł z tą foto książką 👍👍👍
    SUPER się to prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post <3 Piękne zdjęcia. Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli chodzi o mnie mam specjalną starą, wysłużoną już walizkę, w której przetrzymuje wszystkie bilety lotnicze, bilety na spektakle, wejściówki do muzeów, ale także liściki które za łebka pisaliśmy sobie na lekcji. Myślałam o stworzeniu albumu zdjęć ze wszystkich wymian i nigdy nie brałam pod uwagi fotoksiążki, ale Twoja jest naprawdę ciekawa i wizualnie ładna. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  36. There are plenty of ways to look at pictures whether they are in a case or on the wall or even in an album, but only some ways are fun to set up and look at once you are done.

    Leland West Insurance

    OdpowiedzUsuń
  37. There are plenty of ways to look at pictures whether they are in a case or on the wall or even in an album, but only some ways are fun to set up and look at once you are done.

    Lelo Vibrators

    OdpowiedzUsuń
  38. Making a scrapbook allows us to reminisce our past. It is better to see old photos of our loved ones and our friends compiled in a creative scrapbook.
    Child Actor LA

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3