poniedziałek, 12 czerwca 2017

Skin79 Protection and Care

     Witajcie! Minęło dość sporo czasu od poprzedniego wpisu, mam jednak nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście! Tym razem zdecydowałam się pokazać Wam kilka produktów pochodzących od mojego ulubionego koreańskiego producenta - Skin79.


     W poprzednich postach zachwycałam się "zielonym" kremem BB oraz peelingiem mineralnym jednak o maseczkach jeszcze nie wspominałam. Korzystając z promocji trwającej na oficjalnej stronie polskiego dystrybutora Skin79 zakupiłam zestaw masek w płachcie. Wielokrotnie testowałam już maskę Pearl - uważam, że ma ona najlepszy wpływ na moją cerę. Oprócz cudownej perły w tym miesiącu w moje łapki trafiły także trzy inne maski z serii Fresh Garden - Aloe, Glacial Water i Red Ginseng. Po przetestowaniu wniosek nasunął się sam - jest to świetny produkt, wart polecenia. Stosowanie masek w płachcie stało się ostatnio bardzo popularne, jednak trudno się temu dziwić. Jest to bardzo fajny element pielęgnacji pozwalający na chwilę relaksu i odprężenia.


     Mimo, iż o ochronie przeciwsłonecznej należy pamiętać przez cały rok w sezonach wiosennym i letnim znacznie chętniej sięgamy po kremy z filtrem. Jeśli chodzi o pielęgnację ciała nigdy nie miałam zbyt dużych wymagań. Zazwyczaj wystarczało mi aby krem miał SPF50+, był do skóry wrażliwej - odpowiadały mi produkty dla dzieci na przykład marki Ziaja. Zeszłego lata jako jedyną ochronę stosowałam krem BB z SPF30+ jednak starałam się unikać słońca. W tym roku wszystko wskazuje na to, że nie uda mi się uciec przed promieniami słonecznymi, zdecydowałam się więc na zakup Waterproof Sun Gel. Według opisu producenta krem zapewnia ochronę SPF50+, współgra z kremami BB i podkładami, działa nawilżająco i przeciwzmarszczkowo i jest przeznaczony do wszystkich typów cery. 

    Przyznam, że do jego zakupu zachęciło mnie głównie to, że jest przetestowany dermatologicznie i odpowiedni dla cery w każdym wieku. Wyszłam z założenia, że jeśli coś można stosować na skórze małego dziecka, to będzie dla mnie odpowiednie. Nakładam go pod podkład, zamiast kremu nawilżającego i jak dotąd sprawdza się świetnie. Nadaje skórze blasku, nie pozostawia lepkiej warstwy i szybko się wchłania. Nałożony pod krem BB nie powoduje jego ważenia się ani rolowania. Myślę, że Waterproof Sun Gel może być potraktowany jako baza, choć nie zauważyłam by przedłużał trwałość podkładu. Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 50ml żelu co z pewnością wystarczy mi na długi czas. 

     Ogromnym plusem produktów Skin79 jest to, że mimo iż przetestowałam ich wiele żaden nie zawiódł mnie ani pod względem jakości, ani, co najważniejsze, nie uczulił. Mimo, iż moja cera ma skłonności do przesuszania i podrażnień kosmetyki tego producenta sprawdzają się u mnie rewelacyjnie i z pewnością wypróbuję jeszcze nie jeden z nich.

18 komentarzy:

  1. Nie znam nic z tych rzeczy ale kazdy na swój sposób mnie zauroczył <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie je wypróbuje bo jeszcze nie używałam ich, nawet wcześniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam Koreańskich produktów ale wyglądają spoko. Chętnie bym je kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie slyszalam o tych produktach wczesniej :) wygladaja fajnie i chetnie bym wyprobowala maski

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przed chwilką ściągnęłam z twarzy tę maskę "Glacial water" i, wow, działa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale już ją lubię :) Od niedawna jestem wielką miłośniczką maseczek, więc muszę wypróbować!

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam maseczki, ale tych nie testowalam.
    za to mam ten sun gel od skin79 i jest meega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ale już opakowaniem maseczek się zauroczyłam ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Są świetne! Moja koleżanka je ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ta marka, oj kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co dzień nie interesuję się koreańskimi kosmetykami ani niczym co jest związane z Koreą. Dużo jednak o nich słyszę. Te maseczki mają dosyć przykuwające opakowania, co na pewno im służy.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się kupoować tylko kosmetyki testowane.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałyśmy dużo pozytywnych opini o tych produktach!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tworzysz rewelacyjne posty :)
    chętnie jeszcze tutaj wpadnę <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tych produktach, ale z chęcią je wypróbuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na to, że skóra SKIN79 jest dobra dla skóry. Dzięki za dzielenie się!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3