sobota, 8 kwietnia 2017

Sweet Peach

     Witajcie! Dawno nie wstawiałam kosmetycznego postu, co nie oznacza, że moja fascynacja światem urody przeminęła. Najlepszym sposobem na to, by oderwać się od wydumanych refleksji jest zakup czegoś nowego, ładnego, pachnącego, tak też zrobiłam. Nad paletką Sweet Peach zastanawiałam się długo. Jako fanka kosmetyków nie mogłam przejść obok niej obojętnie. 

Photo: Shizuko


     Wraz z otwarciem paletki moja miłość do brzoskwiniowych i różowych odcieni ożyła na nowo. Jestem zwolenniczką ciepłych barw mimo, że ostatnio przeżyłam chwilową fascynację zimnymi tonami. Pigmentacja cieni Sweet Peach okazała się być bardzo dobra, choć wiadomo że, dopiero po użyciu bazy jesteśmy w stanie wyciągnąć z kolorów ich całą moc. Trwałość produktu jest zadowalająca, a cała oprawa paletki sprawia, że nie mogę oderwać od niej wzroku.


     Skoro już piszę post o paletce, nie mogłam się powstrzymać przed dorzuceniem paru pastelowych inspiracji. Kolory z serii Sweet Peach stały się nieodłącznym elementem mojego codziennego makijażu. Uważam, że to idealne odcienie na sezon wiosenny oraz letni. Nasycone róże, nienachalne, delikatne złoto oraz brązy prezentują się wspaniale w połączeniu z promieniami słońca.

źródło: tumblr, pinterest

52 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post, jak i dojrzały sposób pisania. Na pewno jeszcze tu zajrzę. Pozdrawiam cieplutko // Motsuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka wygląda fajnie. W 90% kupujemy oczami, a pierwsze co się rzuca to fajny wygląd. Inspiracje świetne, tylko mało! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze się prezentuje, świetnie piszesz.
    Prawdopodobnie kupię tą paletkę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam właśnie nowej paletki i w sumie to ona zawiera wszystkie kolory, których poszukuję :) A zdjęcia są rewelacyjne! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne kolory, paletka wygląda cudownie! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję że niedługo ją zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie odcienie na powiekach! A pomyśleć, że jeszcze kilka miesięcy temu w życiu nie nałożyłabym innego koloru niż jasny brąz na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super :-) super kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie się nie odwrócę, tam posty z tą paletką. To chyba znak, że sama się muszę na nią skusić :D Wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie wygląda fantastycznie! :) Szkoda, że nie używam paletek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kierując się nazwą, nie myślałam jednak, że w tej paletce znajdzie się taki odcień jak fioletowy itp. :) Super!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Też poluję na tą paletkę i mam nadzieję, że po świętach ją sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paletka zachwyca ;d ;d opakowanie mówi..musisz mnie mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się ta paletka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione odcienie. Z chęcia bym ją kupiła. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory ma serio świetne ;D Ehh może kiedyś w końcu pożałuję tych pieniędzy i kupię, ale na razie mogę jedynie się napatrzeć na jej śliczne zdjęcia ;3
    sleep0walker.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorystyka totalnie nie moja, ale mimo to mega mi się podoba :D Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje :) Dostałam te paletkę i muszę przyznać, zakochałam się w niej, teraz pozostało mi kupić pędzle

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta paletka :) Cały czas chodzi mi po głowie, ale ja jednak wolę chłodne barwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A wonderful post, dear! Photos very beautiful/ I like this product<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG! Ta paletka jest przepiękna hahah Zresztą jak twój blog. Oczywiście obserwuję i byłoby mi bardzo miło jak byś również zajrzała do mnie. Zapraszam, zawsze się odwdzięczam ;) Pozdrawiam
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejciu<3
    Ta paleta cieni jest śliczna:D
    Ma piękne kolory :)

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta paleta jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna jest ta paletka, a kolory na niej idealne na wiosnę. Chyba będę musiała się na nią przyczaić, bo w mojej kosmetyczce brakuje właśnie takich wiosennych kolorów ;)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paletka, ma naprawdę oryginalne i przyciągające wzrok opakowanie :) Co do jakości to nie dziwię się, że jesteś zadowolona, Too Faced to marka sama w sobie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Paleta prezentuje się naprawdę ciekawie, urzekające kolorki :3 Szczególnie róże i brązy.
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne kolory, uwielbiam <3 taką paletkę z chęcią bym wypróbowała do jakiegoś makijażu :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta paletka, uwielbiam takie kolory <3 inspiracje przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety ja nie odczułam fascynacji tą paletką, zdecydowalam sie na Makeup Revoluion w podobnych barwach, które mi bardziej odpowiadały (brak zieleni i fioletu, których nie potrzebowalam) i nie żałuję. Jedyne co bym chciała poczuć to zapach tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. paletka zachwyca! chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po zewnętrznym wyglądzie palety spodziewałam się samych jasnych, pastelonych, a zarazem różnych odcieni.
    Nie wszystkie kolory z powyższej by mi odpowiadały, ale podobają mi się. Róże jednak nie są dla mnie.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=fq-Q8bYT6UA

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem czemu, ale na mnie ta paletka nie zrobiła wrażenia :( Wolę te z Zoevy :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudne kolory.Szczególnie odcienie brązów. Są bardzo w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda świetnie, ale chyba byłoby mi szkoda pieniędzy :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w tej palecie! Jej kolory są piękne. Napewno będę jej szukać w sklepach:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, mam pytanie - ile jest obecnie administratorek Patel Goth Poland? Kiedyś widziałam bardzo dużo, teraz widuję praktycznie tylko Twoje posty, widzę też że szukasz kogoś do pomocy. Może wprowadź zasadę dla obecnych i przyszłych administratorek żeby dodawały przynajmniej 1-2 posty na tydzień? Nie będzie zbędnego spamu ale nie będzie też pusto.
    PS. zrobiłaś śliczne zdjęcia do tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jedyną aktywną administratorką jestem ja :)

      Usuń
    2. Co się stało z innymi, jeśli mogę spytać?

      Usuń
  37. Świetna paletka kolory cudowne, lubię takie połączenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne !
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne kolory tej paletki <3 jestem zakochana :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Też kocham ciepłe barwy. Świetna paletka. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta paletka jest genialna! ;) sama mam na nią chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta paletka wydaje się być fajna. Już kiedyś coś o niej słyszałam. Mi po głowie chodzi pomysł zakupu jakiejś paletki cieni ale z drugiej strony bije się z myślami czy tak naprawdę jej potrzebuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Paleta jest przepiękna, w dodatku ładnie pachnie brzoskwinką :) makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3