sobota, 11 lutego 2017

Wszystko zostało już powiedziane

     Nie trudno zauważyć, że w tym miesiącu posty pojawiają się znacznie rzadziej. Nie lubię tłumaczyć swojej nieobecności, nie czuję nawet takiej potrzeby, jednak temat dzisiejszego wpisu może stać się jako takim przedstawieniem powodu braku mojej aktywności.



    Wszystko zostało już powiedziane - takie wrażenie, w ostatnim czasie, odnosiłam biorąc się za jakikolwiek temat. Pomysłów jest dużo, jednak zapał do ich realizacji rozpłynął się wraz z otwarciem notesu. Przez ostatnie parę tygodni przeświadczenie, że w zasadzie nie mam nic do powiedzenia i na niczym się nie znam wzrosło u mnie kilkakrotnie. Zacznijmy może jaśniej, staram się by moje wpisy budziły emocje, skłaniały do refleksji, zostawały z czytelnikiem na dłużej. Bardzo zależy mi na szczerości tekstów wychodzących spod mojej ręki. Nie lubię powtarzalności, a to właśnie ona towarzyszy mi na każdym kroku. Akceptacja siebie, motywacja, podróże. To wszystko już było, dlaczego zatem znów powinnam poruszać te tematy? Po co? Z takim nastawieniem podeszłam do pisania. Dziś, po chwili odpoczynku, dotarło do mnie, że być może rzeczywiście wiele problemów zostało już rozpatrzone jednak mimo to, każda opinia różni się. Brak chęci do pracy mogę wytłumaczyć jedynie złym nastrojem, poczuciem, że wszystko stało się nijakie. Rzeczywiście, na moment słowa straciły swoją barwę, a niebo nade mną poszarzało. Czułam się źle, powinnam o tym mówić otwarcie? Stawiam na szczerość więc chyba powinnam. 

     Wraz z rozpoczęciem prowadzenia bloga zaznajomiłam się z wieloma "stylami", które preferują inni młodzi "twórcy". Często spotykam posty z tagami, faktami "o mnie", haulami zakupowymi, kosmetycznymi etc. Nie mogę powiedzieć, że jest to zły kontent, sama lubię niekiedy przejrzeć coś w ten deseń jednak moje twórcze JA podpowiada mi, że nigdy nie chciałabym stać się typową szafiarką. Uwielbiam modę, kosmetyki, lifestyle ale jakaś nieopisana siła ciągnie mnie w stronę wpisów wymagających więcej, więcej i więcej. Pragnę dawać od siebie to, w czym czuję się najlepiej. Panią od tagów dobrze wychodzą tagi, jednak nie oszukujmy się, nie są to górnolotne treści. Dlaczego o tym wspominam? Już tłumaczę. Napisałam wcześniej, że odwiedzam różne strony, między innymi z tego względu dopadło mnie poczucie monotonii, prostoty, błahości i schematu. Treści o większym znaczeniu dla kultury i rozwoju nierzadko bywają przyćmione przez powtarzające się, kopiowane pomysły, przez co częściowo tracę wiarę w ludzką kreatywność - i oryginalność przy okazji. 
     Nie każdy potrafi pisać o filozofii. Nie każdy zna się na ubraniach. Każdy obiera tę drogę, którą uzna za odpowiednią. Są rzeczy podobne, ale nic nie jest takie samo. Z tym krótkim zakończeniem postaram się wrócić do tego co kocham - pisania. 

23 komentarze:

  1. Wiesz co najważniejsze by czuć się na swoim blogu sobą, to jest Twoje miejsce i powinnaś je kreować tak jak tylko Ty chcesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze ze masz swoje zdanie i trzymasz sie go ;) najwazniejsze aby Tobie sie tutaj podobalo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Często również mam podobnie i zdarzają mi się takie myśli, że nie ma sensu o tym pisać, skoro tyle osób już poruszyło ten temat. Tylko tak jak sama stwierdziłaś w swojej notce, owszem może być wiele tekstów na dany temat, ale każdy może mieć inny punkt widzenia. I dlaczego nie podzielić się nim z innymi, jeśli lubi się pisać :) jednak dobrze starać się pisać szczerze, tak jak się czuje, po prostu pisać prawdę, która nas wypełnia. A nie udawać, robić się na wzór kogoś innego.
    Myślę, że jednak to, co prawdziwe najlepiej się Czytelnikowi czyta!I on to po części będzie potrafił wyczuć :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze cię rozumiem.Sama prowadziłam bloga.W jednym momencie po prostu nie miałam o czym powiedzieć. Jestem osobą,która robi coś od serca lub wcale.Ja też wróciłam do pisania po przerwie,jednak na nowym blogu.Ważne żeby wracać do tego co kochamy.Życzę wielu inspiracji i pomysłów.

    W wolnym czasie zapraszam do siebie: http://www.potatohead.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że znajdziesz ciekawe tematy możliwe że będą to tematy tabu, które chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię, bo sama bardzo często tak mam. Najważniejsze to słuchać samego siebie i pisać o tym, o czym chcemy. W końcu blog to nasze własne małe miejsce w internecie, w którym możemy robić dosłownie wszystko :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się pisać o nowościach kosmetycznych- bardzo lubię testować nowe produkty, które pojawiają się na rynku. Dzisiaj jednak post niekosmetyczny- ostatnio udało mi się nawiązać współpracę z nową firmą- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja doceniam szczerosc i otwartosc, kazdy ma inne zdanie i jesli nie obraża drugiego to czemu nie ma byc wypowiadane?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze by czuć, że twój blog jest naprawdę twój w 100%. Nie warto pisać na siłę, o czymś, co cię nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja, każdy ma prawo pisać na swoim blogu, co chce. W końcu twój blog, jest tylko i wyłącznie twój. :)

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci powodzenia, mam nadzieje że uda Ci się znaleźć ciekawe tematy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma różne patrzenie na świat, dlatego opisując ten sam problem można znaleźć tak wiele interpretacji oraz rozwiązań :) Według mnie nie jest to złe :)Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy jest inny to warte zanotowania;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że teraz ciężko jest wymyślić temat który się jeszcze nie pojawił, ale tak jak piszesz każdy ma inne zdanie i warto o nim powiedzieć. Czasami żałuję jednak że nie urodziłam się wcześniej i wcześniej nie założyłam bloga, wtedy gdy było ich naprawdę niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog to takie nasze miejsce w sieci :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci dużo motywacji bo uwielbiam Twoje wpisy! Rozumiem co czujesz, sama nie raz mam "pustkę" i nie mam pomysłu o czym mogłabym napisav żeby to odpowiadało mi i moim czytelnikom.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio też byłam nieobecna na moim blogu i było to spowodowane między innymi tym o czym napisałaś. Niestety coraz częściej mam "pustkę".
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem potrzebna jest przerwa. Wierzę, że jak dasz sobie czas to wrócisz do nas z bardzo dobrymi wpisami!!! Czekamy kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy ma inne pasje, zdanie na różne tematy oraz wizję swojego bloga. Ważne, żeby robić to, co się lubi i aby dawać z siebie 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życie Ci natchnienia do pisania ;) czasami trzeba odpocząć aby z powrotem nabrać sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog, Twoje zasady :) życzę mnóstwa motywacji do tworzenia postów! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem szczerze, że każdy temat, ludzie rozumieją na swój sposób, nie poddawaj się. Szerz swoją wizję i pisz co czujesz, bo to najważniejsze :)

    Zapraszam https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3