niedziela, 2 czerwca 2019

Maska węglowa peel-off | La-Le


     Pamiętacie, jak kilka miesięcy temu Internet aż huczał od filmików z węglowymi maseczkami peel off? Na blogach i portalach społecznościowych pojawiło się wówczas wiele przepisów na to, jak domowym sposobem wykonać cudowną maskę, a listy zalet stosowania węgla aktywnego nie miały końca. Trudno nie zgodzić się z tym, że węgiel aktywny doskonale nadaje się do oczyszczania naszej skóry (i nie tylko!). 


     Przyznam, że sama uległam pokusie i postanowiłam wypróbować domowy sposób na tę maskę i faktycznie, byłam zachwycona jej działaniem, niemniej spotkałam się z problemem, który skutecznie zniechęcił mnie do powtórnego wykonania zabiegu. O ile efekt, jaki przyniósł ten sposób pielęgnacji cery, był zadowalający, o tyle za każdym razem miałam problem z zachowaniem właściwych proporcji: a to maska była za rzadka, a to dodałam za dużo żelatyny i nie mogłam odkleić jej od twarzy - trudności zapewne do przeskoczenia, lecz teraz wybieram znacznie szybszy i wygodniejszy sposób!
    Węglowa Maska Peel off od La-Le stała się moim absolutnym ulubieńcem od pierwszego zastosowania. W leciutkim, plastikowym pudełeczku otrzymujemy 50g proszku, który wystarczy nam na kilkanaście zabiegów pielęgnacyjnych. Jedynym składnikiem, który musimy dodać jest woda – w proporcji 1:1, co sprawia, że przygotowanie maski jest niezwykle proste. Nie musimy martwić się o to, że coś nie wyjdzie, ani że maskę trudno będzie zdjąć, ponieważ nałożona średniej grubości warstwą, bez problemu odkleja się od twarzy. 



    Gotowa maska węglowa przekonała mnie nie tylko łatwością użycia, ale przede wszystkim świetnym działaniem. Po jej ściągnięciu twarz jest wyraźnie oczyszczona i gładsza, odniosłam również wrażenie, że skóra stała się bardziej jędrna. 
     Podsumowując, uważam że jest to produkt warty polecenia – dzięki niemu nie muszę się już bawić z rozcinaniem kapsułek z węglem. Za opakowanie produktu, który wystarczy nam na kilka miesięcy zapłacimy 25 zł, co nie jest wygórowaną ceną biorąc pod uwagę dobrą jakość kosmetyku.
Warto zaznaczyć, że produkty La-Le tworzone są ze starannie dobranych składników pochodzenia naturalnego, są wegańskie i przyjazne środowisku, a do tego produkowane w Polsce!

Produkt do kupienia tutaj oraz wkrótce tutaj

Jak wygląda Wasza pielęgnacja? Koniecznie napiszcie w komentarzach, czy przygotowujecie maskę węglową sami, czy zdajecie się na gotowe produkty! 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam węglowe maseczki; są niezwykle skuteczne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. The skin's capability to stay hydrated is an essential feature in its capability to preserve smoothness, agility and flexibility.
    Paradigm Capital Management

    OdpowiedzUsuń
  3. Activated carbon act as magnet to absorb pore over oil, dirt and toxins, purely clean pores, reduce the skin from the outside attacks and reduce acne formation.
    Leland West

    OdpowiedzUsuń
  4. Cleaner, clearer, and smoother looking skin is truly just 10 minutes away.

    Child Actor LA

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę.
Jeśli podoba Ci się wpis zaobserwuj <3